Księga gości

Nowy wpis do księgi gości

 
 
 
 
 
 
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Ze względów bezpieczeństwa możemy zapisać Twój adres IP 54.224.200.104
Możliwe, że Twój wpis będzie widoczny w księdze gości po naszej akceptacji.
Zastrzegamy prawo do redagowania, usunięcia lub nie publikowania wpisów.
Materli1 Materli1 napisał/a 23 września 2009 o 18:53:
8) Zycze dalszych sukcesow na stadionach jak i prywatnie.
8) Zycze dalszych sukcesow na stadionach jak i prywatnie.
Izabela Izabela z Radom napisał/a 3 sierpnia 2009 o 20:37:
Ale mam slawna i utalentowana znajomą 😛 powodzenia i sukcesów życzę
Ale mam slawna i utalentowana znajomą 😛 powodzenia i sukcesów życzę
Portier Portier napisał/a 3 sierpnia 2009 o 10:04:
Alicjusz powodzonka w kolejnych startach na światowych arenach 🙂 8)
Alicjusz powodzonka w kolejnych startach na światowych arenach 🙂 8)
Łukasz Łukasz napisał/a 13 lipca 2009 o 19:31:
Bardzo miła stronka :grin pozdrawiam razem z Moniką
Bardzo miła stronka :grin pozdrawiam razem z Moniką
Grzesiek Drelewski Grzesiek Drelewski napisał/a 10 lipca 2009 o 18:56:
No patrz Ala, nie wiedziałem że dzień po mnie sie urodziłaś;) Dalszych sukcesów życzę! Pozdro dla trenera!
No patrz Ala, nie wiedziałem że dzień po mnie sie urodziłaś;) Dalszych sukcesów życzę! Pozdro dla trenera!
Qń napisał/a 7 lipca 2009 o 17:13:
oby tak dalej stara 🙂
oby tak dalej stara 🙂
R Szaj R Szaj napisał/a 28 czerwca 2009 o 14:57:
Fajna strona, pozdrawiam R.Szaj
Fajna strona, pozdrawiam R.Szaj
Pawełek Pawełek z Wrocław napisał/a 27 czerwca 2009 o 22:21:
Pozdrawiam serdecznie Alunia :)) zdrowko stara krowko 😛
Pozdrawiam serdecznie Alunia :)) zdrowko stara krowko 😛
Qurzi Qurzi napisał/a 25 czerwca 2009 o 07:39:
Alicjusz mistrzuniu super stronka. Fajnie, że informacje o Tobie są teraz skupione w jednym miejscu :grin Buziaki wielkie :*
Alicjusz mistrzuniu super stronka. Fajnie, że informacje o Tobie są teraz skupione w jednym miejscu :grin Buziaki wielkie :*
OZI OZI napisał/a 22 czerwca 2009 o 20:19:
Świetna stronka!:) buziaki
Świetna stronka!:) buziaki
Janusz Janusz z z Pionek napisał/a 22 czerwca 2009 o 19:53:
:roll Gratuluje Trzeba się szykować na kolejne miejsce w dziesiątce najlepszych sportowców
:roll Gratuluje Trzeba się szykować na kolejne miejsce w dziesiątce najlepszych sportowców
Fati Fati napisał/a 22 czerwca 2009 o 18:59:
No no Fatousz spoko stronka:) :p
No no Fatousz spoko stronka:) :p
Magda Magda z Białystok napisał/a 22 czerwca 2009 o 18:04:
Gratuluje Kobieto- pamiętam Twoje początki 🙂 pozdrawiam i życzę upragnionego złotego medalu na Igrzyskach.
Gratuluje Kobieto- pamiętam Twoje początki 🙂 pozdrawiam i życzę upragnionego złotego medalu na Igrzyskach.
Fisiena:P Fisiena:P napisał/a 22 czerwca 2009 o 16:44:
Jadziesz tak dalej Alicjusz:)
Jadziesz tak dalej Alicjusz:)
Anna Anna z Radom napisał/a 22 czerwca 2009 o 11:58:
gratuluję osiągnięć 🙂 pozdrawiam
gratuluję osiągnięć 🙂 pozdrawiam
Aniela Aniela napisał/a 21 czerwca 2009 o 21:42:
fajny pomysł z tą stronką :grin pozdrawiam!!!
fajny pomysł z tą stronką :grin pozdrawiam!!!
PUSI ;) PUSI 😉 napisał/a 21 czerwca 2009 o 21:21:
Kochana świetny pomysł na stronkę 🙂 Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego NAJ dalej :*
Kochana świetny pomysł na stronkę 🙂 Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego NAJ dalej :*
Ania Sznyrowska Ania Sznyrowska napisał/a 20 czerwca 2009 o 10:19:
Bardzo fajna stronka. Gratuluję sukcesów i oczywiście życzę kolejnych. Powodzenia. Pozdrawiam 🙂
Bardzo fajna stronka. Gratuluję sukcesów i oczywiście życzę kolejnych. Powodzenia. Pozdrawiam 🙂
dagmara dagmara z belfast napisał/a 20 czerwca 2009 o 08:14:
super stronka,swietny pomysl 🙂
super stronka,swietny pomysl 🙂
melman:) melman:) napisał/a 19 czerwca 2009 o 21:03:
gratuluje Alicjusz super stronki i gorąco pozdrawiam:) Twoja SiS :p
gratuluje Alicjusz super stronki i gorąco pozdrawiam:) Twoja SiS :p